Pomimo tego, iż temperatura za oknami przekracza 25 kresek powyżej zera, to można już powoli oswajać się z myślą, iż za kilka miesięcy nadejdzie Boże Narodzenie. Z tego też względu czeka nas wybór świątecznych prezentów, które warto podarować swoim klientom, aby podtrzymać dobre relacje. Na co sprawdzonego można się jednak zdecydować?

Świąteczny zestaw

Obecnie bardzo dużą popularnością cieszą się kosze świąteczne, które zawsze są estetycznie zapakowane a ich zawartość dopasowana do gustu obdarowywanych osób, która uzależniona jest od założonego budżetu. Korzenne pierniczki symbolizujące święta, czekoladowe pralinki, bombonierki, słone przekąski, wyśmienita kawa, najwyższej jakości herbata, a nawet butelka luksusowego alkoholu to coś, co może znaleźć się w takim właśnie koszu. Decydując się jednak na zakup takiego kosza np. na stronie nobilia.pl, warto wybrać produkty ekskluzywne, po które nie sięga się na co dzień. Oczywiście zawartość takiego kosza uzależniona jest głównie od ustalonego wcześniej budżetu, jednak nie trzeba od razu kupować największego egzemplarza. W zupełności powinien wystarczyć mały kosz, w którym znajdzie się kilka produktów, które odznaczają się wyjątkowym smakiem i aromatem. Taki prezent z pewnością znajdzie uznanie w oczach każdego klienta, jednak warto zadbać o to, aby był ładnie zapakowany. Do takiego kosza można również dołączyć kartę z życzeniami, która z pewnością zajmie honorowe miejsce na biurku kontrahenta biznesowego.

Słodycze z logo firmy

Pozostając w tematyce słodkości, kolejnym bardzo ciekawym pomysłem na gwiazdkowy prezent będzie zestaw świątecznych słodyczy z logo firmy. Takie słodycze można bez problemu zamówić w wybranej cukierni lub firmie, która zajmuje się przygotowywaniem indywidualnych zamówień. Logo firmy może np. zostać wygrawerowane na czekoladowych pralinkach lub znaleźć się na opakowaniu. Warto jednak zadbać o to, aby pralinki znalazły się w gustownym i estetycznie wykonanym opakowaniu, ponieważ świadczy to o samej firmie.

Elektroniczne gadżety

Biznesmeni, którzy uważają, iż słodycze to czasem zbyt mało powinni postawić na elektronikę, która w wielu sytuacjach okazuje się niezastąpiona. Oczywiście nie oznacza to, że należy kupić klientowi odtwarzacz DVD lub telewizor, ponieważ drobne gadżety z logo firmy są w zupełności wystarczające. W ostatnim czasie bardzo popularne stały się głośniki Bluetooth, słuchawki, bezprzewodowe myszki do komputera, zewnętrzne dyski twarde, karty pamięci oraz powerbanki, które w każdej firmie zostaną z pewnością w odpowiedni sposób wykorzystane. W jaki jednak sposób umieścić na takich gadżetach firmowe logo? Wystarczy to zlecić odpowiedniej firmie, która albo je wytłoczy, albo wykona specjalne naklejki, które będzie można na nich umieścić.

Firmowe akcesoria

Kolejnym świetnym pomysłem na prezent dla klientów są firmowe akcesoria, które również mogą zawierać firmowe logo. Na co jednak warto postawić? Najlepiej stworzyć ciekawy zestaw, który będzie się składać z kalendarza, notatnika, długopisu, pióra oraz smyczy. Warto również dołączyć kubek z firmowym nadrukiem, z którego klient będzie mógł napić się gorącej kawy lub herbaty.

Bilety lub voucher

Coraz częściej wykorzystywanym pomysłem jest wręczanie klientom voucherów na wizytę w gabinecie SPA lub biletów do kina, teatru, czy też opery. Odrobina rozrywki oraz relaksu z pewnością zostanie bardzo dobrze odebrana, ponieważ po ciężkiej pracy nie ma nic lepszego niż odrobina zapomnienia. Ciekawym pomysłem mogą być również karnety do klubu fitness, na siłownię lub basen, jednak należy wcześniej dyskretnie sprawdzić, czy taki prezent spodoba się klientowi.

Kartki świąteczne

W sytuacji, gdy firma ma wielu klientów i ograniczony budżet miłym gestem będzie z pewnością karta świąteczna z życzeniami, pamiętając jednak o tym, aby charakter życzeń był dopasowany indywidualnie. Obecnie w sklepach można zakupić karty z gotowymi życzeniami, jednak dużo lepiej byłoby napisać je w odręczny sposób, stawiając na własną kreatywność.
 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here