własna działaność

Prawdą jest to, że bez dobrego marketingu nie osiągniemy sukcesu w biznesie. Nie ma znaczenia czy prowadzimy tradycyjny sklep spożywczy czy też sklep internetowy z ubraniami. Bardzo często to co jest oczywiste, zazwyczaj przemyka się przez ludzkie oko. Dlaczego tak ważny jest marketing? Aby dowiedzieć się odpowiedzi na to pytanie najlepiej jest wysłuchać tego, co mają do powiedzenia mistrzowie w tej dziedzinie. Bardzo trudno jest przecież dyskutować z rzeczywistością. Może okazać się że posiadasz najlepszy produkt, ale klienci pójdą do konkurencji, ponieważ ona lepiej radzi sobie z promocją oraz reklamą.

Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/marketing/

Kluczowe prawa marketingu

Prawdy te zostały zebrane przez Al Riesa i Jacka Trouta. Ries jest świetnym znawcą teorii oraz praktyki marketingowej, w 2016 roku trafił on do Marketing Hall of Fame. Trout natomiast doradzał największym światowym firmą, oraz pomagał również rządowi Stanów Zjednoczonych kropka obecni panowie wprowadzili do terminologii marketingowe i pojęcie takie jak „pozycjonowanie”.

10 wskazówek dotyczących dobrego marketingu 

Poniżej znajdują się prawa, które pokażą nam w jaki sposób podbić rynek oraz zdobyć potencjalnych klientów. Zaczynamy!

1. prawo pierwszeństwa 

2. prawo kategorii 

3. prawo pierwszeństwa myśli 

4. prawo percepcji 

5. prawo koncentracji 

6. prawo wyłączności 

7. prawo drabiny 

8. prawo dwóch 

9. prawo przeciwieństwa 

10. prawo podziału 

11. prawo perspektywy 

12. prawo rozszerzenia asortymentu 

13. prawo rezygnacji 

14. prawo własności 

15. prawo szczerości 

16. prawo jedynego rozwiązania 

17. prawo nieprzewidywalności 

18. prawo sukcesu 

19. prawo niepowodzenia 

20. prawo przesady 

21. prawo trendu 

22. prawo zasobów

Opis wszystkich tych praw znajdziemy w internecie, dzięki nim będziemy w stanie osiągnąć sukces stworzyć markę, która będzie w odpowiedni sposób prosperować.

Zobacz też: http://www.machinaedukacyjna.pl/steve-jobs-i-google/