Prawdą jest to, że bez dobrego marketingu nie osiągniemy sukcesu w biznesie. Nie ma znaczenia czy prowadzimy tradycyjny sklep spożywczy czy też sklep internetowy z ubraniami. Bardzo często to co jest oczywiste, zazwyczaj przemyka się przez ludzkie oko. Dlaczego tak ważny jest marketing? Aby dowiedzieć się odpowiedzi na to pytanie najlepiej jest wysłuchać tego, co mają do powiedzenia mistrzowie w tej dziedzinie. Bardzo trudno jest przecież dyskutować z rzeczywistością. Może okazać się że posiadasz najlepszy produkt, ale klienci pójdą do konkurencji, ponieważ ona lepiej radzi sobie z promocją oraz reklamą.
Przeczytaj też: https://www.wsb.com.pl/marketing/
Kluczowe prawa marketingu
Prawdy te zostały zebrane przez Al Riesa i Jacka Trouta. Ries jest świetnym znawcą teorii oraz praktyki marketingowej, w 2016 roku trafił on do Marketing Hall of Fame. Trout natomiast doradzał największym światowym firmą, oraz pomagał również rządowi Stanów Zjednoczonych kropka obecni panowie wprowadzili do terminologii marketingowe i pojęcie takie jak „pozycjonowanie”.
10 wskazówek dotyczących dobrego marketingu
Poniżej znajdują się prawa, które pokażą nam w jaki sposób podbić rynek oraz zdobyć potencjalnych klientów. Zaczynamy!
1. prawo pierwszeństwa
2. prawo kategorii
3. prawo pierwszeństwa myśli
4. prawo percepcji
5. prawo koncentracji
6. prawo wyłączności
7. prawo drabiny
8. prawo dwóch
9. prawo przeciwieństwa
10. prawo podziału
11. prawo perspektywy
12. prawo rozszerzenia asortymentu
13. prawo rezygnacji
14. prawo własności
15. prawo szczerości
16. prawo jedynego rozwiązania
17. prawo nieprzewidywalności
18. prawo sukcesu
19. prawo niepowodzenia
20. prawo przesady
21. prawo trendu
22. prawo zasobów
Opis wszystkich tych praw znajdziemy w internecie, dzięki nim będziemy w stanie osiągnąć sukces stworzyć markę, która będzie w odpowiedni sposób prosperować.
Zobacz też: http://www.machinaedukacyjna.pl/steve-jobs-i-google/