Czym jest marketing internetowy?

0
Czym jest marketing internetowy

Marketing internetowy to proces wykorzystywania Internetu do promowania Twoich produktów. Nazywa się to również marketingiem cyfrowym, marketingiem online lub marketingiem internetowym. Korzyści z marketingu internetowego są łatwe do zauważenia. Możesz dotrzeć do klientów na całym świecie i nie musisz płacić za powierzchnię reklamową. Oczywiście są też pewne wady. Na przykład potrzebujesz szybkiego łącza szerokopasmowego i aby Twoi klienci mieli dostęp do Internetu.

Internet to najpopularniejsze media marketingowe w dzisiejszym świecie

Jest to technika marketingowa wykorzystująca Internet do promowania produktów i usług. Obejmuje również platformy mediów społecznościowych, takie jak Facebook, Twitter, Pinterest itp. Ideą tej strategii jest to, że im wyższa pozycja Twojej witryny w wyszukiwarkach dla słów kluczowych związanych z Twoją firmą, tym większy ruch możesz uzyskać. Istnieje wiele firm zajmujących się marketingiem internetowym, które przeanalizują Twoją witrynę i znajdą sposoby na jej ulepszenie, wprowadzając zmiany w jej strukturze lub treściach, które na niej publikujesz.

Jednym z najważniejszych aspektów marketingu jest silna obecność cyfrowa. Obejmuje to media społecznościowe, marketing e-mailowy i nie tylko. Aby zrozumieć, jak najlepiej wykorzystać internet do celów marketingowych, konieczna jest wiedza, jak działa marketing internetowy. Będzie to obejmować różne aspekty marketingu internetowego, takie jak optymalizacja wyszukiwarek, reklamy pay-per-click w Google i reklamy na Facebooku.

Marketing internetowy to proces wykorzystywania Internetu do marketingu produktów lub usług. Proces marketingu internetowego zazwyczaj składa się z pięciu etapów: strategii, planowania, projektowania, wdrażania i oceny. Internet zmienił wiele aspektów naszego życia. Zmieniło się sposób, w jaki się zachowujemy, pracujemy i współdziałamy ze sobą. Marketing internetowy to forma marketingu cyfrowego, która wykorzystuje internet jako platformę dotarcia do potencjalnych klientów. Korzysta z poczty e-mail, mediów społecznościowych, wyszukiwarek i innych form komunikacji cyfrowej, aby wykorzystać stale rosnącą przestrzeń cyfrową. Jako taki jest uważany za ważne narzędzie nowoczesnego marketingu i reklamy.

Dobrym pomysłem jest również konsultacja marketingowa – rozmowa z ekspertem, dzięki której dowiemy się, jak poprawić marketing w naszej firmie.

W dzisiejszym świecie prawie niemożliwe jest wyobrażenie sobie firmy bez planu marketingowego. Internet stał się najpopularniejszym miejscem marketingu i sprzedaży produktów lub usług. Sukces marketingu internetowego doprowadził do nowych wariantów, takich jak marketing w mediach społecznościowych, reklama wideo i reklama mobilna. Jednak takie podejście nie sprawdza się w każdej branży. Na przykład może być trudniej sprzedawać produkty, które nie są namacalne lub nie oferują natychmiastowej satysfakcji.

Wirtualne biuro – co to takiego?

0
Wirtualne biuro

Podczas zakładania działalności gospodarczej należy, w odpowiednim urzędzie, złożyć stosowne dokumenty. Istotnym elementem jest umieszczenie informacji na temat tego, pod jakim adresem będzie funkcjonować działalność. Na temat tego, w jaki sposób rozpocząć swój własny biznes, można przeczytać na http://www.macmusic.pl/Dla osób, które działają zdalnie i w taki sposób chcą świadczyć swoje usługi, rejestracja działalności pod adresem domowym nie zawsze jest rozwiązaniem komfortowym. Wszystko dlatego, że poczta firmowa będzie przychodzić właśnie na ten adres. Czy istnieje inny sposób, który w ekonomiczny sposób pozwoli rozwiązać ten problem? Nie każdy przecież chce wynajmować od razu biuro, zwłaszcza jeśli nie ma takiej potrzeby. W końcu generuje to dodatkowe koszty. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z usługi wirtualnego biura. Ale co to takiego?

Czym jest wirtualne biuro?

Na temat korzyści rezygnacji z pracy na etacie i rozpoczęcia działalności można dowiedzieć się z http://www.macmusic.pl/Natomiast, jeśli chodzi o samo, wirtualne biuro, pomimo swojej nazwy jest to obiekt fizyczny. Jego działalność przypomina sposób, w jaki funkcjonują sekretariaty, także dział prawny, księgowy, a czasem również dział kadrowy. Wszystko zależy od tego, jak rozbudowana jest oferta wirtualnego biura. Firmy tego typu świadczą swoje usługi innym przedsiębiorcom. Do podstawowych należy użyczenie adresu, dzięki czemu osoba, która zakłada działalność gospodarczą, może ją zarejestrować właśnie pod adresem wirtualnego biura. Dzięki temu korespondencja przychodzi na ten właśnie adres.

Dzięki temu przedsiębiorca może odbierać pocztę, która przechowywana jest w wyznaczonym dla niego miejscu. Co więcej, w ramach konkretnych usług, osoby, które współpracują z wirtualnym biurem mogą liczyć na pomoc prawną, czy księgową. Z uwagi, iż w ostatnim czasie coraz bardziej rośnie liczba jednoosobowych działalności gospodarczych, które świadczą usługi w sposób zdalny (projektowanie stron, pozycjonowanie, grafika, czy inne), także wzrosła liczba wirtualnych biur.

Czy warto korzystać z usług wirtualnego biura?

Jeśli ktoś prowadzi niewielką firmę lub jednoosobową działalność gospodarczą, rozwiązanie to jest chyba najlepszym z możliwych. Tak na prawdę przedsiębiorca zyskuje coś na wzór sekretariatu, w których może przechowywać dokumenty firmowe. W zależności od wybranego zakresu usług, pracownicy wirtualnego biura mogą także zajmować się chociażby odbieraniem telefonów firmowych. Jednocześnie abonament za korzystanie z biura jest bardzo niski.

Handel farbami do stali

0
stal

Handel farbami do stali to rzecz jasna handel wyrobami tego typu, które też zabezpieczają przed korozją. Jednym słowem tego typu produktów można użyć ( https://antidotum.czest.pl/ ) choćby w przypadku kosiarki traktorka, czyli w przypadku maszyny, której agregat tnący co dzień styka się z czynnikami wywołującymi korozję. Mowa tu o tym, że pewna część skoszonej trawy przywiera do obudowy agregatu koszącego i dlatego też trzeba go regularnie czyścić od spodu, po to by nie korodował nadmiernie i po to by go zabezpieczać za pomocą dedykowanej farby. Nie trzeba tego robić co rok, ale raz na te dwa lub trzy lata raczej wypada to wykonać. Kluczowe znaczenie ma też i to, że takimi farbami zabezpiecza się też stalową bramę, która znajduje się dość blisko drogi, którą to zimą posypuje się solą. Tego typu dbanie o taką stal, która jest cały czas męczoną przez warunki atmosferyczne to rzecz jasna nic zaskakującego, bo łatwiej jest pomalować ogrodzenie na nowo, niż wymieniać przęsła wykonane na specjalne zamówienie, bo one niestety swoje kosztowały.

Przedmioty użytkowe.

Wiele przedmiotów użytkowych, czyli tych używanych choćby w ogrodzie jest wykonanych ze stali i ma na sobie powłokę lakierniczą, czyli coś takiego jak zwyczajny lakier lub ten znacznie trwalszy proszkowy. Tańsze tego typu przedmioty się wymienia i to nawet co rok, ale te znacznie lepsze i zaliczane do droższych raczej wypada malować co dwa lub co trzy lata, czyli opcję taka jak stalową bujawkę do ogrodu, która kosztowała tyle co dwa trwałe rowery warto konserwować co te trzy lub cztery lata, bo konserwowanie za pomocą farby wychodzi taniej od zakupienia nowej. Warto też pamiętać o tym, że taką farbą do stali nie maluje się rdzy, czyli trzeba się takowej pozbyć za pomocą jakiejś drucianej szczotki. W tego typu przypadkach można też użyć tej dedykowanej chemii, po to by specjalny odrdzewiacz zamienił tę powierzchowną korozję w stal. Takie środki chemiczne powstały z myślą o przemyśle morskim, ale w przypadku innych rzeczy ze stali także się ich używa.

Inne ważne wzmianki.

Sklep handlujący farbami do stali może też być opcją powiązaną z blogiem prowadzonym na portalu społecznościowym. Bycie opcją tego rodzaju ma bardzo wiele zalet, bo taki blog może być często odwiedzanym przez wielu nabywców produktów tego rodzaju. Pewna część z tych nabywców to ludzie wytwarzający stalowe przęsła ogrodzeniowe na specjalne zamówienie, czyli osoby, które chcą być na bieżąco, jeśli chodzi o farby zaliczane do tych najskuteczniejszych, bo te najlepsze farby zabezpieczają metal na pięć lub osiem lat.

Handel kontraktami CFD – dlaczego jest to tak popularne?

0
Handel kontraktami CFD

Kontrakty CFD – czym właściwie są?

Czy na pewno wiesz, na czym polega tzw. pożyczka?

0
pożyczka

Tak bardzo o nią zabiegamy i często zależy nam na niej bardziej, niż na przyjemnym spędzeniu wolnego czasu w gronie przyjaciół. Czy jednak na pewno jest nam wiadomo, czym jest to, za czym tak nie pokornie gnamy, nie oglądając się na resztę świata?

POŻYCZKA WIELE MA TWARZY, ALE JEDNO MA IMIĘ

Powszechnie zwykło się uważać, że pożyczka jest rodzajem operacji, która polega na tym, że udziela się nam określonej kwoty środków pieniężnych. Kto tego dokonuje? Najczęściej ową osobą odpowiedzialną za udzielenie/udzielanie, jest jakaś konkretna instytucja lub też wybrana przez nas, osoba fizyczna. Nie zawsze przedmiotem pożyczki są środki finansowe. Czasem mogą nimi być innego rodzaju zasoby, takie jak przedmioty materialne, wypożyczane nam na określony czas. Dalsze informacje na ten temat znajdziecie państwo w artykułach, zamieszczonych na stronie https://pozyczkolog.pl/.

Zgodnie z przepisami polskiego prawa, pożyczka powinna być zawarta na podstawie umowy. Tylko wówczas jest prawomocna. Tak to już zostało skonstruowane i tego właśnie, my jako klienci banków oraz innego rodzaju instytucji, udzielających nam wsparcia finansowego, powinniśmy się trzymać.  Dlatego też prawo definiuje pożyczkę jako rodzaj umowy nazwanej. Co oznacza, że posiada ona swoją właściwą regulację ustawową. W związku z tym, możemy być pewni tego, że nie tylko nas jako pożyczkobiorców obowiązują prawa i obowiązki, jakie musimy spełnić chcąc się z niej w pełni wywiązać. Przestrzegać ich musi także nasz pożyczkodawca. Szczegów tego jakie wymogi powinna spełniać umowa nazwana, dotycząca pożyczki, należy szukać w Kodeksie cywilnym. Inne wiadomości na ten temat znajdziecie państwo na stronie https://pozyczkolog.pl/.

OBSZAR KREDYTÓW KONSUMENCKICH

Pożyczka w rozumieniu nauk ekonomicznych i jak wspomniałam również prawa, nie egzystuje do końca samodzielnie na polu środków finansowych. Mieści się ona w dużo szerszym zakresie, jakim są kredyty konsumenckie. Rozpatrując jej znaczenie z tego właśnie punktu widzenia, dochodzimy do jej zasadniczej oraz chyba najbardziej dla wszystkich zrozumiałej definicji, która mówi, że pożyczka polega na odstąpieniu określonej wartości w pieniądzach lub towarach. 

Na czym zatem polega różnica pomiędzy kredytem konsumenckim, a pożyczką? By otrzymać pożyczkę, nie jesteśmy zobligowani do prowadzenia działalności gospodarczej. Nie musimy też mieć własnej firmy. Wystarczy, że posiadamy ważny dowód osobisty, stały dochód oraz adres zameldowania. Te trzy wymogi, są wstępem do tego, byśmy jako dorosłe osoby, mogli się starać o udzielenie nam niskooprocentowanej pożyczki przez bank lub innego rodzaju instytucje finansową.

Jak brać pożyczki z głową?

0
Jak brać pożyczki z głową

Nie rzadko się zdarza, że podczas chęci podjęcia decyzji okazuje się, że posiadane środki okazały się niewystarczające. Doprowadza to do opóźnień w realizacji harmonogramu zaplanowanych działań. To zaś przekłada się na dodatkowe komplikacje związane z czasem a często również z przepisami. Istnieją jednak sposoby na uniknięcie takich niepowodzeń.

Jak zdobyć gotówkę na własną działalność gospodarczą?

Środki potrzebne na rozpoczęcie własnej działalności lub po prostu na jej rozwinięcie można pozyskać za pośrednictwem kredytu. Za przykład może posłużyć tu https://kredito24h.pl/ gdzie odnaleźć można wiele porad z zakresu finansów. Wiele instytucji chwili się, że szybko można u nich zaopatrzyć w potrzebną gotówkę w zasadzie od ręki. Warto jednak wcześniej zapoznać się z opiniami ekspertów.

Nie zależnie od celu na jaki ona zostanie przeznaczona pożyczka, w jakim terminie. Jest to tylko i wyłącznie decyzja kredytobiorcy, który z niczego nie musi się tłumaczyć intytucji pożyczkowej. Takie środki mogą być przeznaczone z powodzeniem na wyjazd służbowy, dodatkowy sprzęt potrzebny do obsługi większej ilości klientów, auto czy remont. Jedyną rzeczą, której należy dopilnować do regularna i terminowa spłata pożyczki. Pozwoli to uniknąć dodatkowych opłat za upomnienia pisemne czy karne odsetki z naliczane z tytułu opóźnień. Często w przypadku takich pożyczek jest tak, że pierwsza pożyczka jest udzielana przy niższej lub zerowej prowizji. Stali klienci korzystający z pomocy finansowej mogą również z czasem liczyć na specjalne promocje. Oczywiście warunkiem jest tutaj rzetelne spłacanie rat kredytowych. Więcej informacji znajdziesz na https://kredito24h.pl/

Pieniądze szczęścia nie dają?

Ponad połowa Polaków boryka się ze spłatą tzw. chwilówek. Wiele osób, w szczególności młodych podczas decydowaniu o swoich finansach kieruje się emocjami lub sztucznie wmówionymi potrzebami. Dla tego warto przed pożyczką dokonać rekonesansu faktycznego zapotrzebowania na gotówkę i weryfikacji czy faktycznie czy dana inwestycja jest konieczna czy jedynie motywowana jest chwilowym impulsem. Finanse to gra dla cierpliwych a nadmierne skumulowanie się pożyczek rodzi problem niewypłacalności oraz bankructwa. Często receptą na to jest zaciąganie pożyczek w celu spłaty dotychczasowych zadłużeń. Jest to najgorsze wyjście z możliwych. Wiele osób latami nie wychodzi z ubóstwa ponieważ musi pracować na spłatę kredytu. W takiej sytuacji można ogłosić upadłość gospodarczą lub konsumencką. Sprawdzonym sposobem będzie tu również konsolidacja zadłużenia w jedno zadłużenie.

Abonament dla firm

0
Abonament dla firm

Okres pandemii, choć wywołał ogólne spowolnienie gospodarcze, stał się też czasem dynamicznego wzrostu w branży e-commerce. W czasie gdy chodzenie po galeriach handlowych, jeśli te w ogóle były otwarte, wydawało się znacznie mniej atrakcyjną niż zwykle propozycją, lukę wypełniło wiele nowych firm e-handlowych. Chociaż handel stacjonarny wrócił, klienci niekoniecznie zmienią nowe nawyki zakupowe, jest to więc wciąż dobry okres dla firm z branży e-commerce. Niezbędne w tej działalności są wiarygodne i tanie przesyłki kurierskie. Warto rozważyć więc skorzystanie z oferty abonament InPost.

Abonament dla firm uzupełnia ofertę InPost o usługę, która przyda się przede wszystkim przedsiębiorstwom z branży e-handlowej. Korzystająca z tej oferty firma zobowiązuje się do uiszczania miesięcznego abonamentu w określonej wysokości (od 150 do 1200 zł), która to kwota może zostać wykorzystana na zakup usług logistycznych w cenach niższych niż w cenniku ogólnym. Z niższych cen korzysta się także po wykorzystaniu kwoty abonamentu. Umowa podpisywana jest na okres 12 lub 24 miesięcy. Klient uzyskuje także zniżki na niektóre usługi dodatkowe (takie jak COD czy podjazd kurierski).

Najlepsza oferta abonamentowa dla firm

Usługi kurierskie zawsze były standardowym sposobem wysyłki paczek ze sklepów internetowych, ale badania Kantar Polska wskazują, że dostawy do Paczkomatów już w 2020 roku stały się najczęściej wybieraną formą przesyłki zamówień, a w 2021 roku ich popularność jeszcze wzrosła, osiągając w kwietniu 89% wskazań wśród respondentów Kantara. Tak więc obecnie w sklepie internetowym trzeba zaoferować klientom zarówno opcję dostawy kurierem, jak i przesyłki do Paczkomatu. Abonament InPost obejmuje oba typy przesyłki, co samo w sobie dla wielu sklepów będzie wystarczającym powodem żeby wybrać tą ofertę. Szczególnie, że jedna umowa łącząca dwie usługi będzie na ogół tańsza niż osobna umowa na dostawy do Paczkomatów i osobna na usługi kurierskie.

Umowa abonamentowa określa ceny indywidualnych przesyłek kurierskich i do Paczkomatów zależnie od ich gabarytów oraz wysokości miesięcznego abonamentu i długości trwania umowy. Oczywiście im wyższa kwota i dłuższy czas umowy, tym niższe ceny pojedynczych przesyłek. I tak, na przykład, najtańsza przesyłka – do Paczkomatu, abonament Midi Firma za 600 zł, na 24 miesiące – kosztuje 8,91 zł. Paczka kurierska w tej samej opcji kosztuje 9,99 zł. Natomiast wybierając najtańszy abonament (150 zł na 24 miesiące) zapłacimy za przesyłkę do Paczkomatu minimum 9,39 zł, a za doręczenie przez kuriera – minimum 10,49 zł. To o ponad 3 zł taniej niż w ofercie indywidualnej.

Najlepsza oferta abonamentowa dla firm

Oferta InPost daje też korzystającym z niej firmom dodatkowe korzyści. Po pierwsze abonament można oczywiście podnieść w dowolnym momencie trwania umowy, jeżeli wzrosną potrzeby firmy, co przy obecnych trendach na rynku e-commerce jest całkiem prawdopodobne. Podniesienie kwoty pozwoli jeszcze bardziej obniżyć ceny przesyłek. Ponadto, jeśli potrzeby wzrosną niespodziewanie, to bez obaw: usługi logistyczne można, jak już wspomniano, nadal kupować w cenie abonamentowej po wykorzystaniu miesięcznej wpłaty. InPost gwarantuje przy tym zachowanie na tym samym poziomie zarówno miesięcznej opłaty, jak i cen poszczególnych przesyłek, przez cały okres 12 lub 24 miesięcy trwania umowy, niezależnie od zmian cen w cenniku ogólnym. Korzystając z abonamentu firma ma również dostęp do darmowych podjazdów kurierskich niezależnie od liczby nadawanych przesyłek. Podjazd kurierski oznacza, że nie musisz zanosić przesyłek do Paczkomatu lub punktu obsługi, ponieważ przyjedzie po nie kurier. Normalnie jest to usługa dodatkowo płatna, chyba że klient nadaje pięć lub więcej przesyłek na raz. W abonamencie zawsze jest za darmo. Abonament daje też dostęp do tańszej usługi COD, czyli nadawania przesyłek pobraniowych, z których szczególnie chętnie korzystają klienci nowych sklepów. Nadawca nie musi też uiszczać opłaty paliwowej, która jest wliczona w cenę abonamentu. Co więcej, jeżeli firma podpisze umowę abonamentową w trakcie trwania miesiąca, to może od razu wysyłać paczki w obniżonych cenach, ale pełną kwotę abonamentu będzie musiała opłacić dopiero od kolejnego okresu rozliczeniowego.

Wreszcie, InPost obecnie oferuje okres próbny klientom, którzy nie są pewni czy umowa abonamentowa jest odpowiednim dla nich rozwiązaniem. Oferta obejmuje najtańszy abonament, za 150 zł miesięcznie (na okres 24 miesięcy) i firma korzystająca z niej może zerwać umowę w ciągu pierwszych trzech miesięcy (do końca trzeciego okresu rozliczeniowego) bez konsekwencji. To świetna okazja do wypróbowania abonamentu InPost.

Umowa z InPost – inne korzyści

Decydując się na ofertę InPost firma ma też dostęp do innych, mniej oczywistych korzyści. Dla początkujących sklepów internetowych, które muszą jeszcze zdobyć nowych klientów i zapracować na ich zaufanie, korzystne jest powiązanie ze znaną marką logistyczną, jaką jest InPost, która ma pozytywny image i zaufaniu wśród klientów. We wspomnianych już badaniach Kantar Polska z kwietnia 2021 InPost uzyskał wskaźnik NPS, wyrażający poziom satysfakcji klientów, na poziomie aż siedemdziesięciu punktów. Marka ta jest też kojarzona z innowacyjnością, nowoczesnością i ekologią, co zawdzięcza wyjątkowej technologii Paczkomatów, skutecznej komunikacji z klientem i licznym pro-ekologicznym inicjatywom. Umowa z operatorem logistycznym o ustalonej reputacji, pozwala firmie wzmocnić swój własny wizerunek jako przedsiębiorstwa nowoczesnego, ekologicznego i godnego zaufania. Warto też dodać, że firmy prowadzące sprzedaż multi-channel mogą także skorzystać na specjalnej ofercie InPost dla Allegro. Przede wszystkim jednak sklep zyskuje dostęp do szybkich i niezawodnych przesyłek, które cenią sobie klienci.

Letnie perfumy od Moschino

0
Letnie perfumy od Moschino

Z pewnością w okresie letnim oraz wiosennym wybieramy perfumy cytrusowe, powinny być to zapachy letnie, orzeźwiające, kojarzące się z tą porą roku.

Oczywiście na rynku znajdziemy bardzo wiele perfum, w których wyczujemy nuty cytrusowe, warto zwrócić uwagę iż bardzo dobrze łączą się także z nutami kwiatowymi, róży, dobrym dodatkiem może być również cynamon czy też nuta drzewna dla podkreślenia wyrazistości. Z pewnością są to perfumy przeznaczone dla kobiet, są to zapachy energiczne, z pewnością znajdziemy w nich zapachy cytryny, grejpfruta, pomarańczy, są to zapachy, które łatwo rozpoznać.

Wyjątkowy cytrusowy zapach I Love Love

W czasie powstawania perfum wybiera się różne nuty zapachowe, mogą być to przykładowo nuty kwiatowe czy owocowe. Warto pamiętać, iż kwiaty były od najdawniejszych lat wykorzystywane do produkcji perfum, produkowano różnego rodzaju olejki na bazie kwiatów, róż, kwiatów polnych. Z pewnością są to zapachy typowo kobiece. Dodatkowo także oczywiście są nuty cytrusowe, nuty drzewne, które nadają perfumom bardziej zdecydowany zapach, nuty skóry, czy piżma. Dzięki zebraniu wszystkich nut w jednym flakoniku uzyskamy wyjątkowy zapach perfum. W przypadku perfum cytrusowych z pewnością bardzo dużą popularnością cieszą się perfumy Moschino I Love Love. Charakteryzują się one wyjątkowo butelką, jest to flakonik wąski, wysoki, niebieski z pomarańczowym zakończeniem. Na flakonie znajduje się napis I love I love, z pewnością są to perfumy, które zdecydowanie wyróżniają się opakowaniem spośród wszystkich innych. Oczywiście już sam flakon kojarzy nam się z lekkością, wiosną, latem, czasem odpoczynku i zabawy, z pewnością jest to nuta zapachowa odpowiednia na czas letni, lekka i cytrusowa. Do perfum o zapachu cytrynowym z pewnością zaliczymy moschino i love love, są to perfumy charakteryzujące się bardzo dużą świeżością, wyczujemy tutaj pomarańcze, cytrynę, oczywiście możemy także wyczuć kwiaty, a także cynamon czy też piżmo. Całości dopełnia nuta drzewa cedrowego, co z pewnością wpływa na wyjątkowy zapach perfum. Perfumy od 2004 roku są bardzo popularne na całym świecie, z pewnością w czasie letnim wiele kobiet uwielbia chodzić w tym zapachu.

Trzy darmowe usługi dodatkowe firm kurierskich – warto z nich skorzystać!

0
kurier

Sporym zaskoczeniem dla początkujących klientów firm kurierskich może być to, że w cenniku nie brakuje darmowych opcji. Wiele z nich to naprawdę praktyczne rozwiązania, które mogą znacząco podnieść poziom zadowolenia z pierwszych doświadczeń z przewoźnikiem. Sprawdź, z jakich dodatkowych usług firm kurierskich można często skorzystać zupełnie za darmo.

Wysłanie paczki z domu

Branża kurierska z roku na rok stara się jeszcze bardziej ułatwić nadanie przesyłek. Po pojawieniu się punktów nadania m.in. w popularnych sieciach sklepów spożywczych przyszedł czas na wysyłanie paczek bez wychodzenia z domu. Od pewnego czasu wiele firm oferuje zamawianie kuriera do domu. Wystarczy wypełnić internetowy formularz i ustalić dogodny termin, w którym pracownik przewoźnika ma zgłosić się po przesyłkę.

Taka usługa może przypaść do gustu zwłaszcza osobom, które w związku z np. prowadzeniem sklepu internetowego każdego dnia wysyłają dziesiątki paczek. Ponadto opcja zamówienia kuriera do domu może okazać się strzałem w dziesiątkę w przypadku seniorów, kobiet w zaawansowanej ciąży, a także osób z fobią społeczną lub ograniczoną sprawnością ruchową. Grono odbiorców jest spore, dlatego wielu kurierów szybko dodało tę usługę do swojej oferty.

Monitoring przesyłek

Opcja śledzenia przesyłek jest obecnie dostępna właściwie u wszystkich znanych kurierów. Platforma logistyczna FastPost poszła nawet o krok dalej i umożliwia monitoring wszystkich przesyłek wysłanych za pośrednictwem serwisu w jednym miejscu, nawet jeśli klient jedną paczkę nadał kurierem DHL, a dostawę drugiej paczki zlecił firmie InPost. Takie rozwiązanie na pewno ułatwi pracę osobom, które np. mają sklep internetowy i wysyłają paczki niemal hurtowo.

Monitoring przesyłek polega na tym, że po nadaniu paczki klient jest informowany o postępach w dostawie. W ten sposób można dowiedzieć się, czy wysłane towary zostały już przekazane kurierowi do doręczenia, czy też może nadal znajdują się np. w sortowni. Dzięki temu można uprzedzić odbiorców przesyłki o ewentualnych opóźnieniach, a także szybko zlokalizować zagubioną przesyłkę.

Ubezpieczenie przesyłki

Niektóre firmy kurierskie zapewniają ubezpieczenie do określonej kwoty bez konieczności dopłaty. W ten sposób można bez ponoszenia dodatkowych kosztów mieć pewność, że wysłana paczka jest ubezpieczona np. do 300 lub nawet do 1000 zł. Jeśli komuś zależy na wyższej stawce niż podstawowa kwota oferowana przez kuriera za darmo, to często wystarczy dopłacić dosłownie kilka złotych, żeby z poziomu 1000 zł przejść do ubezpieczenia do 2000 zł.

Z całą pewnością warto stawiać na firmy, które umożliwiają swoim klientom ubezpieczenie przesyłek. Na szczególną uwagę zasługują kurierzy, którzy zapewniają taką opcję w przypadku każdej przesyłki i to na dodatek za darmo. W ten sposób można mieć pewność, że w razie zgubienia paczki przez przewoźnika będzie można ubiegać się o wypłatę odszkodowania, które pokryje ewentualne straty materialne.

Dodatkowe usługi wirtualnego biura

0
Dodatkowe usługi wirtualnego biura

Coraz więcej osób prowadzących swoją działalność gospodarczą decyduje się na prowadzenie swojego biznesu za pomocą biur wirtualnych. Biuro wirtualne jest to przede wszystkim wynajmowane biuro w celu prowadzenia firmy. Dana osoba może tego rodzaju miejsce wynająć wraz z adresem biura. Daje to prestiż naszej firmy, ponieważ posiadamy nie tylko markę, ale również profesjonalne miejsce pracy warz z adresem. Większość biur działa oczywiście na terenie Polski i oferuje miejsce pracy jako wirtualne biuro Warszawa. Warszawa to świetna lokalizacja dla wynajęcie wirtualnego gabinetu. Z tego typu miejsc korzystają już dziesiątki tysięcy osób w całej Polsce.

Wirtualne biura są dedykowane dla kilku grup przedsiębiorców. Na przykład programiści, graficy komputerowi, copywriterzy, czy też osoby świadczące usługi za pośrednictwem internetu. Początkujący przedsiębiorcy również mogą korzystać z wirtualnych biur. Miejsce to będzie również idealne dla osób prowadzących międzynarodowe korporacje.

Kiedy spędzamy swój czas w biurach wirtualnych spotykamy się także z ludźmi. W związku z tym oprócz codziennej pracy możemy spotkać między innymi programistów, projektantów, ekonomistów, tłumaczy itp. To daje nam poszerzenie naszej wiedzy, horyzontów, a także możliwość zdobycia potencjalnych kontaktów firmowych z nowymi osobami. Możemy w ten sposób wymienić się wizytówkami w celu utrzymania kontaktu.

Jakie usługi oferuje biuro wirtualne?

Oczywiście biura wirtualne oferuje również inne dodatkowe możliwości. Między innymi możemy skorzystać z pakietu obsługi sekretariatu naszej firmy. Wszystkie telefony czy też wiadomości pocztowe będą obsługiwane przez osoby w ramach tych usług. Mamy również możliwość skorzystania z pomocy księgowych. Pracownicy, którzy działają w ramach usług wirtualnego biuro mogą także odpowiadać za skanowanie dokumentów firmowych, a nawet stworzyć nam własną stronę internetową, na której będziemy mogli oferować nasze usługi, produkty czy też reklamować naszą markę. Biura wirtualne oferują mnóstwo funkcji. Każdy przedsiębiorca na pewno znajdzie coś dla siebie. Warto skorzystać z takiej oferty.

Ceny dotyczące wynajęcia wirtualnego adresu są uzależnione przede wszystkim od położenia takiego biura. Ponieważ im lepsza lokalizacja tym cena jest również wyższa. Do ceny także wliczają się koszty za dodatkowe usługi wchodzące w skład pakietu, abonamentu. Ceny w większości biur w większych miastach za miesiąc ich użytkowania wahają się od 150 do 250 złotych netto miesięcznie.

Podsumowanie

W dobie cyfryzacji oraz usług chmurowych przedsiębiorcy korzystają z możliwości promowania swoich usług, a także ich sprzedaży na odległość. Wiąże się to z tym, że nie muszą oni przebywać w tradycyjnych biurach firmowych. Jeśli nie chcą oni rejestrować działalności firmowej we własnym mieszkaniu, wtedy warto skorzystać z tak zwanych biur wirtualnych.

Wirtualne biura są oczywiście legalne. Wynajmująca je osoba powinna posiadać prawo do prowadzenia działalności gospodarczej. Ważne jest również by firma świadcząca usługi wynajmu tego typu biur miała fizyczne sale konferencyjne albo fizyczne biura w celu udostępnienia ich przedsiębiorcy na spotkanie zarządu. Wirtualne miejsca pracy są również coraz częściej stosowane przez mikroprzedsiębiorców.

ZOBACZ TEŻ