Sposoby na wykorzystanie Facebooka do promocji firmy za darmo

To jest po prostu prosty fakt: Facebook jest pay-to-play platforma marketingowa dzisiaj. Ale mimo wszystko można było usłyszeć jęki marketerów, gdy po raz pierwszy stało się jasne, że wolny marketing Facebook był rzeczą z przeszłości, są one wszystkie nadal przy użyciu Facebook do obrotu. Dlaczego tak jest? Bo nawet jako płatna platforma, Facebook produkuje bardzo wysoki marketing ROI. Innymi słowy – to jest całkowicie tego warte.

Stwórz osobistą obecność biznesową za pomocą fan page

Jedną z głównych zalet marketingu w mediach społecznościowych jest jego zdolność do tworzenia relacji między firmami i ich publicznością. Interakcja międzyludzka, która może mieć miejsce w mediach społecznościowych sprawia, że konsumenci czują, że spotkali się z marką w znaczący sposób i że mają teraz specjalne połączenie z tą firmą. Wyobraź sobie więc, jak bardzo to uczucie jest wzmocnione, gdy konsument wchodzi w interakcję nie tylko z „marką”, ale z osobą stojącą za tą marką!

W zależności od Twoich osobistych nawyków w mediach społecznościowych, możesz mieć lub nie mieć już osobistego konta na Facebooku. Jeśli tak, i wolisz zachować swój osobisty profil prywatny, Facebook pozwoli Ci stworzyć stronę dla publicznej, profesjonalnej persony, jak również. W przeciwnym razie, można użyć osobistego profilu do interakcji z konsumentami. Zdobądź następujące poprzez angażowanie się z ludźmi, którzy odwiedzają stronę swojej marki.

Utrzymuj silną obecność marki

Choć prawdą jest, że posty Twojej firmy na Facebooku najprawdopodobniej nie pojawią się w kanałach informacyjnych odbiorców bez płacenia za ich promowanie, nie oznacza to, że powinieneś przestać je publikować na stronie Twojej marki. Ludzie dzisiaj często używają Facebooka jako wyszukiwarki, aby dowiedzieć się więcej o firmie, czy to oznacza podstawowe informacje, takie jak dane kontaktowe i godziny pracy, lub co klienci mają do powiedzenia o nich. Solidna, aktywna strona, pełna regularnych postów i dużego zaangażowania odbiorców to świetny sposób na pokazanie, że Twoi klienci są nie tylko zadowoleni – oni są zachwyceni! https://techpolska.pl/jak-sprawdzic-ilosc-wiadomosci-na-messengerze/ – koniec ze skasowanymi i utraconymi wiadomościami na fb.

Dołącz do grup na Facebooku

Podczas gdy większość ludzi myśli o LinkedIn, grupy na Facebooku oferują podobne możliwości dla profesjonalistów. Istnieje wiele grup na Facebooku poświęconych różnym branżom, zawodom i zainteresowaniom. Możesz użyć swojego osobistego konta, aby dołączyć do grup kolegów, jak również grup, gdzie Twoja grupa docelowa może być znaleziona.

Im więcej wniesiesz do rozmów toczących się w tych grupach, tym bardziej Twoje nazwisko stanie się rozpoznawalne – i stanie się synonimem przywództwa w branży i doświadczenia. Jedyną rzeczą, na którą należy uważać, jest to, aby nigdy nie natknąć się na sprzedaż w swoich dyskusjach – najszybszym sposobem na wyłączenie tego potencjalnego strumienia leadów i połączeń jest rozpoczęcie promowania swojej firmy zamiast oferowania prawdziwych porad i przemyśleń.